Короткий опис(реферат):
У статті наголошено на завданнях щодо розвитку творчого читання на уроках
зарубіжної літератури. Виокремлено чотири види ознайомлення з опрацюванням текстів
художньої літератури. Зауважено на значенні компаративного аналізу дляформування
вдумливого читача. Закцентована увага на особливостях розвитку читацької
компетентності. У зв’язку з чим, формування полікультурних компетенцій включає в себе
знання про культурне різноманіття цивілізації, як в просторі, так і в часі.
Суть розробки, основні результати:
Розман, І. І. Літературна освіта: виховання творчого читача з самостійним критичним мисленням / І. І. Розман // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. - 2(31). - С. 122-125