Репозиторий Dspace

Корекційні та розвивальні можливості методу кінезіології в соціальній інклюзії

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Марценюк, Марина Олексіївна
dc.date.accessioned 2022-10-03T07:49:16Z
dc.date.available 2022-10-03T07:49:16Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9131
dc.description Марценюк, М. О. Корекційні та розвивальні можливості методу кінезіології в соціальній інклюзії / М. О. Марценюк // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. - 2(31). - С. 78-84 uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається концепція інклюзивної освіти як сучасна освітня парадигма, що базується на світоглядних орієнтирах соціальної інклюзії (залучення всіх членів суспільства до соціального середовища). Наголошується, що доступність освіти для всіх її членів є складовою стратегії розвитку демократичного суспільства, яке побудоване на рівноправності, доступності та забезпечення якості освіти та є наріжним імперативом її функціонування. Висвітлюється метод кінезіології та його розвиткові та корекційні можливості в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (ООП). Були використані такі методи дослідження як теоретичний аналіз і систематизація науково-теоретичних та методичних джерел. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher МДУ uk_UA
dc.subject освітні технології uk_UA
dc.subject інклюзія uk_UA
dc.subject гуманізація освіти uk_UA
dc.subject інтеграція uk_UA
dc.subject діти з ООП uk_UA
dc.subject кінезіологія uk_UA
dc.title Корекційні та розвивальні можливості методу кінезіології в соціальній інклюзії uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись