Короткий опис(реферат):
У статті порушено проблему моделювання уроків у сучасній початковій школі.
Поняття «модель уроку» розглядається як детально розроблений план, який передбачає
послідовність дій у свідомості педагога. Авторами закцентовано увагу на уроках
інтегрованого курсу «Я досліджую світ» і його складової-громадянської та історичної
освітньої галузі. Зазначено, що під час створення вчителем моделі сучасного уроку
вищезазначеного курсу, головна увага має бути зосереджена на співвідношенні змісту,
прийомів, засобів, форм і методів, організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії для
досягнення програмних результатів навчання здобувачів початкової освіти, формування їх
ключових та предметних компетентностей.
Суть розробки, основні результати:
Лалак, Н. В. Сучасний підхід до моделювання уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ" / Н. В. Лалак, Ю. В. Бобела // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. - 2(31). - С.74-78.