Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кас'яненко, Оксана Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-28T08:04:39Z | |
dc.date.available | 2022-09-28T08:04:39Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9127 | |
dc.description | Кас'яненко, О. М. Сучасні підходи до визначення сутності інклюзії в України / О. М. Кас'яненко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. - 2(31). - С. 62-67 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті йдеться про особливості реалізації інклюзивної освіти. Розкрито сутність понять «інклюзія», «інклюзивна освіта» та проаналізовано їхні характерні особливості. Визначено пріоритетні напрями впровадження таких освітніх послуг. У статті виділено низку суперечностей, що виникають у сучасному суспільстві та становлять певну перешкоду до впровадження освітніх процесів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево : МДУ | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | корекція | uk_UA |
dc.subject | моделі організації навчання | uk_UA |
dc.subject | спеціалізована допомога | uk_UA |
dc.title | Сучасні підходи до визначення сутності інклюзії в Україні | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |