Репозиторий Dspace

Сучасні підходи до визначення сутності інклюзії в Україні

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кас'яненко, Оксана Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-09-28T08:04:39Z
dc.date.available 2022-09-28T08:04:39Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9127
dc.description Кас'яненко, О. М. Сучасні підходи до визначення сутності інклюзії в України / О. М. Кас'яненко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. - 2(31). - С. 62-67 uk_UA
dc.description.abstract У статті йдеться про особливості реалізації інклюзивної освіти. Розкрито сутність понять «інклюзія», «інклюзивна освіта» та проаналізовано їхні характерні особливості. Визначено пріоритетні напрями впровадження таких освітніх послуг. У статті виділено низку суперечностей, що виникають у сучасному суспільстві та становлять певну перешкоду до впровадження освітніх процесів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево : МДУ uk_UA
dc.subject інклюзія uk_UA
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject діти з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.subject корекція uk_UA
dc.subject моделі організації навчання uk_UA
dc.subject спеціалізована допомога uk_UA
dc.title Сучасні підходи до визначення сутності інклюзії в Україні uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись