00 DSpace/Manakin Repository

Особливості маркетингової діяльності туристичних підприємств в Україні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Благун, І. І.
dc.contributor.author Папп, Василь Васильович
dc.contributor.author Бошота, Неля Василівна
dc.date.accessioned 2022-09-27T07:08:51Z
dc.date.available 2022-09-27T07:08:51Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9123
dc.description Благун І. І. Особливості маркетингової діяльності туристичних підприємств в Україні / І. І. Благун , В. В. Папп, Н. В. Бошота // Бізнес інформ. - Вип. 8. 2021. - С. 210-216 uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджено сутність, значення й особливості маркетингу туристичних послуг; окреслено його роль і значення для туристичних підприємств; визначено основні тенденції розвитку національного туристичного ринку. Авторами розроблено й обґрунтовано теоретико-методичні підходи до формування та розвитку концепції маркетингу на ринку туристичних послуг. Здійснено аналіз та оцінку діяльності туристичних організацій в Україні, досліджено чинники ефективності маркетингової стратегії туристських підприємств. Запропоновано маркетингову модель управління туристськими підприємствами. Визначено підходи до формування туристичних послуг на основі маркетингу, запропоновано стратегічні напрями розвитку туристської організації на основі маркетингових підходів на внутрішньому та світовому туристських ринках. Розроблено рекомендації по використанню концепції цільового маркетингу та розробці продуктових стратегій. Запропоновано концептуальні засади маркетингової діяльності на ринку туристських послуг, визначено особливу роль і показано переваги її реалізації з урахуванням трансформації соціально-економічних відносин, галузевих особливостей сучасного туристичного ринку та комплексного характеру туристського продукту, що дозволило обґрунтувати пріоритетне значення та комплексний характер маркетингу на ринку туристських послуг. Наведено функціональні напрямки розвитку маркетингу на ринку туристичних послуг та інструменти їх практичної реалізації. Запропонований підхід надає свободу у виборі комерційних інструментів розширеного комплексу маркетингових заходів, які виступають стратегічним ресурсом підвищення конкурентоспроможності, що сприяє активізації споживчого попиту, підвищенню комерційної результативності та загальній ефективності діяльності суб'єктів ринку туристичних послуг. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject ринок uk_UA
dc.subject інструмент uk_UA
dc.subject ресурс uk_UA
dc.subject туристична послуга uk_UA
dc.title Особливості маркетингової діяльності туристичних підприємств в Україні uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу