Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Попович, Оксана Михайлівна | |
dc.contributor.author | Ольга Граб | |
dc.date.accessioned | 2022-09-27T06:29:38Z | |
dc.date.available | 2022-09-27T06:29:38Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9122 | |
dc.description | Попович О. Реалізація технології “Аудиторія догори дриґом” під час вивчення нового матеріалу з дисципліни “Методика ознайомлення дітей з довкіллям” / О. Попович, О. Граб // Молодь і ринок. - №5 (203), 2022. - С. 147-153 | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття розглядає актуальні питання впровадження технології “Аудиторія догори дриґом” в освітній процес закладу вищої освіти. Впровадження інноваційних технологій в освітній процес визначено як один із провідних шляхів формування професійної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. У роботі теоретично обґрунтовано сутність зазначеної технології, охарактеризовано загальні особливості, узагальнено низку її переваг та недоліків у порівняні з традиційними методами навчання, а також описано можливості її використання під час вивчення нового матеріалу. Проаналізовано дефініції понять “технологія навчання”, “перевернутий клас” та “аудиторія догори дриґом”. У статті також відзначено, що для ефективної реалізації такої технології навчання важливими завданнями викладача є ретельно підготовлене методичне забезпечення самостійної роботи здобувачів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | інноваційна технологія | uk_UA |
dc.subject | перевернутий клас | uk_UA |
dc.subject | аудиторія догори дриґом | uk_UA |
dc.subject | перевернуте навчання | uk_UA |
dc.subject | самостійна робота | uk_UA |
dc.subject | викладач | uk_UA |
dc.subject | здобувач | uk_UA |
dc.subject | фахова підготовка | uk_UA |
dc.title | Реалізація технології “Аудиторія догори дриґом” під час вивчення нового матеріалу з дисципліни “Методика ознайомлення дітей з довкіллям” | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |