dc.contributor.author |
Попович, Оксана Михайлівна |
|
dc.contributor.author |
Ольга Граб |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-27T06:29:38Z |
|
dc.date.available |
2022-09-27T06:29:38Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9122 |
|
dc.description |
Попович О. Реалізація технології “Аудиторія догори дриґом” під час вивчення нового матеріалу з дисципліни “Методика ознайомлення дітей з довкіллям” / О. Попович, О. Граб // Молодь і ринок. - №5 (203), 2022. - С. 147-153 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття розглядає актуальні питання впровадження технології “Аудиторія догори дриґом” в освітній
процес закладу вищої освіти. Впровадження інноваційних технологій в освітній процес визначено як один із провідних шляхів формування професійної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. У роботі теоретично обґрунтовано сутність зазначеної технології, охарактеризовано загальні особливості, узагальнено низку її переваг та недоліків у порівняні з традиційними методами навчання, а також описано можливості її використання під час вивчення нового матеріалу. Проаналізовано дефініції понять “технологія навчання”, “перевернутий клас” та “аудиторія догори дриґом”. У статті також відзначено, що для ефективної реалізації такої технології навчання важливими завданнями викладача є ретельно підготовлене методичне забезпечення самостійної роботи здобувачів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційна технологія |
uk_UA |
dc.subject |
перевернутий клас |
uk_UA |
dc.subject |
аудиторія догори дриґом |
uk_UA |
dc.subject |
перевернуте навчання |
uk_UA |
dc.subject |
самостійна робота |
uk_UA |
dc.subject |
викладач |
uk_UA |
dc.subject |
здобувач |
uk_UA |
dc.subject |
фахова підготовка |
uk_UA |
dc.title |
Реалізація технології “Аудиторія догори дриґом” під час вивчення нового матеріалу з дисципліни “Методика ознайомлення дітей з довкіллям” |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |