Zusammenfassung:
Стаття розглядає актуальні питання впровадження технології “Аудиторія догори дриґом” в освітній
процес закладу вищої освіти. Впровадження інноваційних технологій в освітній процес визначено як один із провідних шляхів формування професійної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. У роботі теоретично обґрунтовано сутність зазначеної технології, охарактеризовано загальні особливості, узагальнено низку її переваг та недоліків у порівняні з традиційними методами навчання, а також описано можливості її використання під час вивчення нового матеріалу. Проаналізовано дефініції понять “технологія навчання”, “перевернутий клас” та “аудиторія догори дриґом”. У статті також відзначено, що для ефективної реалізації такої технології навчання важливими завданнями викладача є ретельно підготовлене методичне забезпечення самостійної роботи здобувачів.
Beschreibung:
Попович О. Реалізація технології “Аудиторія догори дриґом” під час вивчення нового матеріалу з дисципліни “Методика ознайомлення дітей з довкіллям” / О. Попович, О. Граб // Молодь і ринок. - №5 (203), 2022. - С. 147-153