Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гавришко, Сергій Гаврилович | |
dc.contributor.author | Вдовенко, Вікторія Віталіївна | |
dc.contributor.author | Губарєва, Дар’я Вячеславівна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-21T06:51:11Z | |
dc.date.available | 2022-09-21T06:51:11Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9109 | |
dc.description | Гавришко, С. Г. Підготовка вчителя початкової школи за допомогою ІКТ в умовах дистанційного навчання / С. Г. Гавришко, В. В. Вдовенко, Д. В. Губарєва // Перспективи та інновації науки : науковий журнал. Серія "Педагогіка",Серія "Психологія", Серія "Медицина" / гол. ред. Чернуха Н.М. - Київ, 2022. - 10(15). - С. 75-83. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітлено особливості підготовки вчителя початкової школи в умовах дистанційного навчання із застосуванням ІКТ. Виявлено, що широке впровадження та розвиток дистанційної освіти в Україні потребує вирішення складних завдань у таких сферах, як адміністративне та організаційне забезпечення, матеріально-технічне та фінансове забезпечення, кадрова підтримка потреб дистанційного навчання, системна підтримка з урахуванням деталей дистанційного навчання, сприяння дистанційному навчанню на ринку освіти та праці. Визначено, що важливе місце у підвищенні рівня професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи посідає самостійне здобуття знань та набуття вмінь і навичок використання конкретних програм. Доведено, що підвищенню рівня професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи сприяє використання різноманітних прийомів та інформаційних засобів у процесі професійної підготовки. З’ясовано, що сучасне дистанційне навчання базується на використанні веб- сторінок, веб-сайтів, блогів, веб-форумів, чатів, програми Skype, відео та телеконференцій. Встановлено, що основними способами використання ІКТ для вдосконалення психолого-педагогічної підготовки майбутніх вчителів початкової школи є: поєднання традиційного навчання з дистанційним використання веб-квестів, сервісів Google, месенджерів, електронних посібників, мультимедійних презентацій; розвиток критичного та творчого мислення, активного залучення до навчального процесу та пізнавальної мотивації за допомогою цифрових онлайн-сервісів; автономія студента завдяки мобільності, гнучкості та доступності хмарних технологій; оптимізація роботи; постійне професійне зростання викладачів у сфері психології та педагогіки, спрямоване на набуття високого рівня цифрової грамотності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Київ | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | ЗВО | uk_UA |
dc.subject | вчитель | uk_UA |
dc.title | Підготовка вчителя початкової школи за допомогою ІКТ в умовах дистанційного навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |