dc.contributor.author |
Гавришко, Сергій Гаврилович |
|
dc.contributor.author |
Вдовенко, Вікторія Віталіївна |
|
dc.contributor.author |
Губарєва, Дар’я Вячеславівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-21T06:51:11Z |
|
dc.date.available |
2022-09-21T06:51:11Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9109 |
|
dc.description |
Гавришко, С. Г. Підготовка вчителя початкової школи за допомогою ІКТ в умовах дистанційного навчання / С. Г. Гавришко, В. В. Вдовенко, Д. В. Губарєва // Перспективи та інновації науки : науковий журнал. Серія "Педагогіка",Серія "Психологія", Серія "Медицина" / гол. ред. Чернуха Н.М. - Київ, 2022. - 10(15). - С. 75-83. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті висвітлено особливості підготовки вчителя початкової школи в умовах дистанційного навчання із застосуванням ІКТ. Виявлено, що широке впровадження та розвиток дистанційної освіти в Україні потребує вирішення складних завдань у таких сферах, як адміністративне та організаційне забезпечення, матеріально-технічне та фінансове забезпечення, кадрова підтримка потреб дистанційного навчання, системна підтримка з урахуванням деталей дистанційного навчання, сприяння дистанційному навчанню на ринку освіти та праці. Визначено, що важливе місце у підвищенні рівня професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи посідає
самостійне здобуття знань та набуття вмінь і навичок використання конкретних
програм. Доведено, що підвищенню рівня професійної компетентності
майбутніх вчителів початкової школи сприяє використання різноманітних
прийомів та інформаційних засобів у процесі професійної підготовки.
З’ясовано, що сучасне дистанційне навчання базується на використанні веб-
сторінок, веб-сайтів, блогів, веб-форумів, чатів, програми Skype, відео та
телеконференцій. Встановлено, що основними способами використання ІКТ
для вдосконалення психолого-педагогічної підготовки майбутніх вчителів
початкової школи є: поєднання традиційного навчання з дистанційним використання веб-квестів, сервісів Google, месенджерів, електронних
посібників, мультимедійних презентацій; розвиток критичного та творчого
мислення, активного залучення до навчального процесу та пізнавальної
мотивації за допомогою цифрових онлайн-сервісів; автономія студента завдяки
мобільності, гнучкості та доступності хмарних технологій; оптимізація роботи;
постійне професійне зростання викладачів у сфері психології та педагогіки,
спрямоване на набуття високого рівня цифрової грамотності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Київ |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційно-комунікаційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
початкова школа |
uk_UA |
dc.subject |
ЗВО |
uk_UA |
dc.subject |
вчитель |
uk_UA |
dc.title |
Підготовка вчителя початкової школи за допомогою ІКТ в умовах дистанційного навчання |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |