Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Попович, Я. В. | |
dc.contributor.author | Лалак, Наталія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-16T11:10:05Z | |
dc.date.available | 2022-09-16T11:10:05Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9098 | |
dc.description | Попович, Я. В. Підготовка майбутніх учителів до моделювання уроків у початковій школі / Я. В. Попович, Н. В. Лалак // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 1(9). - C.132-137 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу психолого-педагогічної літератури досліджено проблему моделювання уроку в контексті професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Авторами зазначено, що під процесом моделювання уроку науковці убачають покрокову діяльність вчителя: правильно визначити цілі уроку, його зміст, здійснити аналіз можливостей підручника для реалізації мети й завдань уроку, оптимально вибрати методи, прийоми, форми організації навчальної діяльності, передбачити способи зворотного зв’язку, контролю оцінювання навчальних досягнень, підведення підсумків. З акцентовано увагу на трьох взаємопов’язаних складниках змісту професійної підготовки майбутніх учителів до моделювання уроку в початковій школі: дидактичному, методичному і технологічному. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево : МДУ | uk_UA |
dc.subject | моделювання уроку | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | ЗВО | uk_UA |
dc.subject | майбутній вчитель початкових класів | uk_UA |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів до моделювання уроків у початковій школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |