Аннотации:
У статті на основі аналізу психолого-педагогічної літератури досліджено проблему моделювання уроку в контексті професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Авторами зазначено, що під процесом моделювання уроку науковці убачають покрокову діяльність вчителя: правильно визначити цілі уроку, його зміст, здійснити аналіз можливостей підручника для реалізації мети й завдань уроку, оптимально вибрати методи, прийоми, форми організації навчальної діяльності, передбачити способи зворотного зв’язку, контролю оцінювання навчальних досягнень, підведення підсумків. З акцентовано увагу на трьох взаємопов’язаних складниках змісту професійної підготовки майбутніх учителів до моделювання уроку в початковій школі: дидактичному, методичному і технологічному.
Описание:
Попович, Я. В. Підготовка майбутніх учителів до моделювання уроків у початковій школі / Я. В. Попович, Н. В. Лалак // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 1(9). - C.132-137