dc.contributor.author |
Попович, Я. В. |
|
dc.contributor.author |
Лалак, Наталія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-16T11:10:05Z |
|
dc.date.available |
2022-09-16T11:10:05Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9098 |
|
dc.description |
Попович, Я. В. Підготовка майбутніх учителів до моделювання уроків у початковій школі / Я. В. Попович, Н. В. Лалак // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 1(9). - C.132-137 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті на основі аналізу психолого-педагогічної літератури досліджено проблему моделювання уроку в контексті професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Авторами зазначено, що під процесом моделювання уроку науковці убачають покрокову діяльність вчителя: правильно визначити цілі уроку, його зміст, здійснити аналіз можливостей підручника для реалізації мети й завдань уроку, оптимально вибрати методи, прийоми, форми організації навчальної діяльності, передбачити способи зворотного зв’язку, контролю оцінювання навчальних досягнень, підведення підсумків. З акцентовано увагу на трьох взаємопов’язаних складниках змісту професійної підготовки майбутніх учителів до моделювання уроку в початковій школі: дидактичному, методичному і технологічному. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево : МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
моделювання уроку |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
ЗВО |
uk_UA |
dc.subject |
майбутній вчитель початкових класів |
uk_UA |
dc.title |
Підготовка майбутніх учителів до моделювання уроків у початковій школі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |