Abstract:
У статті розглянуто експериментування дошкільника з живою і неживою природою як один з важливих аспектів формування пізнавально-дослідницької активності дитини. Проаналізовано первинні уявлення про навколишній світ і ставлення до нього. Визначено зміст та умови формування пізнавально-дослідницької діяльності у дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти.
Description:
Порохнавець, І. В. Експериментування дошкільника з живою і неживою природою як один з важливих аспектів формування пізнавально-дослідницької активності дитини / І. В. Порохнавець, Н. І. Черепаня
// Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 1(9). - С. 128-132