Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Пономарьова, І. І. | |
dc.contributor.author | Фенчак, Любов Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-15T11:07:45Z | |
dc.date.available | 2022-09-15T11:07:45Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9092 | |
dc.description | Пономарьова, І. І. Теоретичні засади формування здоров'язбережувальної компетентності здобувачів початкової освіти / І. І. Пономарьова, Л. М. Фенчак // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 1(9). - C.121-128 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті уточнено сутність поняття «здоров’язбережувальна компетентність». Обґрунтовано вагомість здоров’я, як найвищої загальнолюдської цінності та головного чинника досягнення успіху, що дозволяє визначити здоров’язбережувальну компетентність як ключову в сучасній системі освіти. Авторами з’ясовано, що плануючи освітнє середовище початкової школи, педагогам необхідно створювати його з використанням здоров’язбережувальних освітніх технологій, формуючи таким чином здоров’язбережувальну компетентність у здобувачів початкової освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево : МДУ | uk_UA |
dc.subject | здоров'язбережувальна компетентність | uk_UA |
dc.subject | здобувачі початкової освіти | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.title | Теоретичні засади формування здоров'язбережувальної компетентності здобувачів початкової освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |