dc.contributor.author |
Пономарьова, І. І. |
|
dc.contributor.author |
Фенчак, Любов Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-15T11:07:45Z |
|
dc.date.available |
2022-09-15T11:07:45Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9092 |
|
dc.description |
Пономарьова, І. І. Теоретичні засади формування здоров'язбережувальної компетентності здобувачів початкової освіти / І. І. Пономарьова, Л. М. Фенчак // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 1(9). - C.121-128 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті уточнено сутність поняття «здоров’язбережувальна компетентність». Обґрунтовано вагомість здоров’я, як найвищої загальнолюдської цінності та головного чинника досягнення успіху, що дозволяє визначити здоров’язбережувальну компетентність як ключову в сучасній системі освіти. Авторами з’ясовано, що плануючи освітнє середовище початкової школи, педагогам необхідно створювати його з використанням здоров’язбережувальних освітніх технологій, формуючи таким чином здоров’язбережувальну компетентність у здобувачів початкової освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево : МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
здоров'язбережувальна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
здобувачі початкової освіти |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.title |
Теоретичні засади формування здоров'язбережувальної компетентності здобувачів початкової освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |