Репозиторий Dspace

Особливості професійної підготовки дизайнерів одягу в університетах і коледжах України і Данії

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Зябловська, Дарина Євгенівна
dc.date.accessioned 2022-09-12T11:37:34Z
dc.date.available 2022-09-12T11:37:34Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9079
dc.description Зябловська, Д. Особливості професійної підготовки дизайнерів одягу в університетах і коледжах України і Данії / Д. Зябловська // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І.Франка. - Дрогобич : ВД "Гельветика", 2021. - Вип. 46, Т. 2. - С. 115-120 uk_UA
dc.description.abstract Згідно з «Національною доктриною розвитку освіти України», пріоритетним напрямом державної політики щодо розвитку освіти є постійне підвищення якості освіти, оновлення її змісту та форм організації навчально виховного процесу. Особлива увага приділяється змісту та структурі навчальної діяльності, тому актуальним напрямом сучасних педагогічних досліджень є перебудова змісту навчання в нових соціально-економічних умовах. Оскільки Україна взяла курс на європейську інтеграцію, то доцільно скористатися досвідом Європи в питаннях розвитку та підвищення якості освіти. У дослідженні для вивчення та аналізу запропоновано розглянути дизайнерську систему освіти Данії. Дослідження ґрунтувалось на перекладі аутентичної літератури та вивченні фактичного матеріалу, а саме освітніх програм рейтингових ВНЗ України (Київський національний університет технологій та дизайну, Харківська державна академія дизайну і мистецтв) та Данії (Школа дизайну Колдінгу, університетський коледж VIA) з професійної підготовки бакалаврів дизайну одягу. Складено коротку характеристику освітніх програм відповідно до структури вітчизняної освітньої програми. Виконано порівняльний аналіз освітніх програм із підготовки дизайнерів одягу, узагальнено спільні позиції програми, охарактеризовано особливості данського змісту навчання. Узагальнено мету програм підготовки дизайнерів одягу в Україні та Данії, визначено унікальність програми університетського коледжу VIA та Школи дизайну Колдінгу. Проаналізовано предметну галузь освітніх програм, визначено такі особливості скандинавського стилю навчання, як менша тривалість навчання, практична спрямованість професійного навчання, поєднання дизайну з розумінням бізнесу, міждисциплінарні курси, здатність до формування власної освітньої траєкторії та саморозвитку. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject дизайн одягу uk_UA
dc.subject університет uk_UA
dc.subject коледж uk_UA
dc.subject освітні програми uk_UA
dc.subject Україна uk_UA
dc.subject Данія uk_UA
dc.title Особливості професійної підготовки дизайнерів одягу в університетах і коледжах України і Данії uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись