Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Сухолова, Маріанна Анатоліївна | |
dc.contributor.author | Куцин, Еріка Карлівна | |
dc.contributor.author | Габель, О. І. | |
dc.date.accessioned | 2022-09-12T11:13:41Z | |
dc.date.available | 2022-09-12T11:13:41Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9078 | |
dc.description | Сухолова М. А. Методичні підходи до формування сценічної культури вокаліста / М.А. Сухолова, Е.К. Куцин, О.І. Габель // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка» . - Видавничий дім «Гельветика» 2022. - Випуск 47. - С. 223-226 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті визначено та проаналізовано основні методичні підходи до формування сценічної культури вокалістів у процесі професійної підготовки. Наголошено, що виконавська культура вокаліста акумулює здатність особистості до втілення художньо-образного змісту вокального твору шляхом використання сукупності виконавських умінь та навичок, які характеризуються правильною інтонацією під час передачі вокальної мелодії; точною атакою звука, м’якою чи твердою відповідно до характеру виконуваного твору, правильним диханням, артикуляцією, грамотним відтворенням ритмічного малюнка та темпу; врахування під час виконання вказівок автора; вільним та природним звукоутворенням відповідно до гармонійної роботи виконавського апарату, правильним фразуванням; емоційністю та музикальністю виконання; темб ральним забарвленням звуку; відчуттям стилю виконуваного твору та художньо-виконавською культурою в цілому. На основі здійсненого аналізу існуючих наукових праць підкреслено, що важливою особливістю формування сценічної культури вокаліста є сформована здатність до імпровізації. Адже мистецтво імпровізації спрямоване на поліпшення й регулювання виконавського процесу, формування позитивних виконавських рис та якостей, а найголовніше – на розкриття творчого потенціалу співака. Саме тому у виконавсько-творчій діяльності вокаліста опанування уміннями і навичками імпровізувати на сцені є найвищою цінністю і вагомим досягненням у процесі професійного становлення. Зазначено, що важливого значення в цьому процесі слід надавати індивідуальним психологічним особливостям співака, його особистісним якостям – комунікативності, артистичності й емпатійності, і, безумовно, максимально враховувати рівень вокальних даним: тембр голосу, його рухливість, співацький діапазон, виразність дикції та артикуляцію. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | сценічна культура | uk_UA |
dc.subject | вокаліст | uk_UA |
dc.subject | методичні підходи | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.title | Методичні підходи до формування сценічної культури вокаліста | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |