Репозиторий Dspace

Концептуальні засади розвитку зв’язного мовлення дітей із ЗНМ в ігровій діяльності

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Чекан, Оксана Іванівна
dc.contributor.author Барна, Христина Василівна
dc.contributor.author Кас'яненко, Оксана Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-09-09T12:10:16Z
dc.date.available 2022-09-09T12:10:16Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9075
dc.description Чекан, О. Концептуальні засади розвитку зв’язного мовлення дітей із ЗНМ в ігровій діяльності / О.Чекан, Х. Барна, О. Кас’яненко // Acta Paedagogiсa. - Volynienses, 3, 2022. - С. 145–150 uk_UA
dc.description.abstract У статті подано аналіз системи роботи з розвитку зв’язного мовлення дошкільників із ЗНМ в ігровій діяльності. Доведено, що розвиток зв’язного мовлення дітей із ЗНМ в мовленнєво-ігровій діяльності забезпечується спеціальною організацією мовленнєво-ігрової діяльності, що ґрунтується на особистісно-орієнтованій моделі взаємодії її учасників (педагогів і дітей); системі мовленнєвих технологій, спрямованих на перехід дитини від репродуктивних до креативних мовленнєво-ігрових дій; функціональному характері мовленнєво-ігрової діяльності. Закцентовано, що система роботи з розвитку зв’язного мовлення дітей із ЗНМ в ігровій діяльності включає в себе перелік та зміст дидактичних ігор щодо корекції зв’язного мовлення дітей із ЗНМ. Кожна з поданих ігор має мету, завдання, мовленнєвий матеріал, обладнання і т.д. Тобто, подані ігри готові для використання вчителем – логопедом у корекційній роботі для розвитку зв’язного мовлення дітей із ЗНМ ( Дидактична гра «Додай потрібне слово», Дидактична гра «Порівняй предмети», «Назви якомога більше предметів» та «Хто як пересувається?»). Закцентовано увагу на тому, що розвиток зв’язного мовлення дошкільників із ЗНМ краще здійснювати в провідному виді діяльності дошкільника – у грі. У висновках висвітлено важливість використання у роботі вчителя-логопеда поданої авторами системи роботи щодо розвитку зв’язного мовлення дошкільників із ЗНМ в ігровій діяльності. Обґрунтовано перспективу подальшого дослідження, котру автори вбачають у вивченніь впливу мовленнєво-ігрової діяльності на формування граматичної правильності та звукової культури мовлення. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.subject система роботи uk_UA
dc.subject зв’язне мовлення uk_UA
dc.subject ЗНМ uk_UA
dc.subject ігрова діяльність uk_UA
dc.subject дошкільники uk_UA
dc.title Концептуальні засади розвитку зв’язного мовлення дітей із ЗНМ в ігровій діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись