DSpace Repository

PR-технології на ринку освітніх послуг

Show simple item record

dc.contributor.author Швардак, Маріанна Василівна
dc.date.accessioned 2022-09-09T09:26:38Z
dc.date.available 2022-09-09T09:26:38Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9065
dc.description Швардак М. PR-технології на ринку освітніх послуг / М. Швардак // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». - 2022. вип. 1 (50). - С. 307-310 uk_UA
dc.description.abstract PR є одним із найбільш впливових сучасних засобів комунікацій, який використовують для підтримки іміджу закладу освіти. Мета статті: розрити сутність та охарактеризувати структурні елементи PR-технологій; визначити роль та значення PR-технологій на ринку освітніх послуг. Методи дослідження: аналіз і систематизація наукової літератури; моделювання, класифікація та узагальнення. У статті розкрито сутність, визначено мету PR-технологій в освітній сфері. Окреслено напрями діяльності PR-технологій. Охарактеризовано форми PR-технологій. Розглянуто найбільш дієві засоби PR-технологій. Підтверджено, що для просування освітнього бренду на просторах Інтернету заклади освіти використовують рекламу. Виявлено, що ефективними видами реклами на сьогодні є контекстна і таргетована. Подано алгоритм застосування PR-технологій на ринку освітніх послуг. Отримані результати дослідження дають змогу стверджувати, що застосування PR-технології сприяє формуванню позитивного іміджу; створенню більш високої, у порівнянні з конкурентами, цінності освітніх послуг для споживачів, які могли б максимально задовольнити їх потреби. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject PR-технології uk_UA
dc.subject імідж uk_UA
dc.subject звʼязок з громадськістю uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.title PR-технології на ринку освітніх послуг uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account