Репозиторий Dspace

Психологія маркетингу та реклами: методичні вказівки до проведення практичних занять та організації самостійної роботи з дисципліни для здобувачів другого (магістерського)рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання Спеціальності 053 Психологія

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Барчі, Беата Василівна
dc.date.accessioned 2022-09-08T09:38:07Z
dc.date.available 2022-09-08T09:38:07Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9062
dc.description Психологія маркетингу та реклами: методичні вказівки до проведення практичних занять та організації самостійної роботи з дисципліни для здобувачів другого (магістерського)рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. Спеціальності 053 Психологія / Укладач Б. В. Барчі. - Мукачево: МДУ, 2022. - 56с. uk_UA
dc.description.abstract Видання містить практичні та інструктивні матеріали до проведення практичних занять, завдання для організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти, творчі (професійно-орієнтовані) завдання, орієнтовну тематику для індивідуальної навчально-дослідної роботи та перелік рекомендованих джерел. Призначене для використання здобувачами вищої освіти в процесі виконання самостійної роботи та підготовки до практичних занять. Методичні вказівки розроблені у відповідності до програми дисципліни «Психологія маркетингу та реклами». uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево : МДУ uk_UA
dc.subject методичні рекомендації uk_UA
dc.subject психологія маркетингу uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.title Психологія маркетингу та реклами: методичні вказівки до проведення практичних занять та організації самостійної роботи з дисципліни для здобувачів другого (магістерського)рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання Спеціальності 053 Психологія uk_UA
dc.type Book uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись