Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Іванова, Вікторія Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-07T15:01:09Z | |
dc.date.available | 2022-09-07T15:01:09Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9060 | |
dc.description | Іванова В. В. Виховання комунікативної креативності у майбутніх фахівців дошкільної освіти: сучасний стан проблеми / В. В. Іванова // Молодь і ринок №5 (203), 2022. - С. 21-28 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано сучасний стан проблеми виховання комунікативної креативності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Застосовані методами дослідження: теоретичний аналіз літератури з психології, педагогіки, порівняння і класифікація матеріалів з проблеми дослідження. Під вихованням комунікативної креативності майбутніх фахівців дошкільної освіти розуміється цілеспрямований процес формування здібності майбутніх педагогів, що виявляється в генеруванні оригінальних, нестандартних способів вирішення комунікативних завдань, спрямованих на досягнення цілей взаємодії з суб’єктами освітнього процесу. На основі теоретичного аналізу встановлено, що в педагогіці вищої освіти накопичено великий досвід з виховання комунікативної креативності майбутніх педагогів, але в цілому проблема досліджена поки що недостатньо. Це визначає необхідність ґрунтовного її вивчення, розробки системи, що забезпечує повноцінне виховання комунікативної креативності майбутніх фахівців дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | креативність | uk_UA |
dc.subject | комунікативна креативність | uk_UA |
dc.subject | виховання комунікативної креативності | uk_UA |
dc.subject | фахівці дошкільної освіти | uk_UA |
dc.title | Виховання комунікативної креативності у майбутніх фахівців дошкільної освіти: сучасний стан проблеми | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |