Аннотации:
У статті проаналізовано сучасний стан проблеми виховання комунікативної креативності майбутніх
фахівців дошкільної освіти. Застосовані методами дослідження: теоретичний аналіз літератури з психології, педагогіки, порівняння і класифікація матеріалів з проблеми дослідження. Під вихованням комунікативної креативності майбутніх фахівців дошкільної освіти розуміється
цілеспрямований процес формування здібності майбутніх педагогів, що виявляється в генеруванні
оригінальних, нестандартних способів вирішення комунікативних завдань, спрямованих на досягнення цілей взаємодії з суб’єктами освітнього процесу. На основі теоретичного аналізу встановлено, що в педагогіці вищої освіти накопичено великий досвід з виховання комунікативної креативності майбутніх педагогів, але в цілому проблема досліджена поки що недостатньо. Це визначає необхідність ґрунтовного її вивчення, розробки системи, що забезпечує повноцінне виховання комунікативної креативності майбутніх фахівців дошкільної освіти.