dc.contributor.author |
Іванова, Вікторія Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-07T15:01:09Z |
|
dc.date.available |
2022-09-07T15:01:09Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9060 |
|
dc.description |
Іванова В. В. Виховання комунікативної креативності у майбутніх фахівців дошкільної освіти: сучасний стан проблеми / В. В. Іванова // Молодь і ринок №5 (203), 2022. - С. 21-28 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано сучасний стан проблеми виховання комунікативної креативності майбутніх
фахівців дошкільної освіти. Застосовані методами дослідження: теоретичний аналіз літератури з психології, педагогіки, порівняння і класифікація матеріалів з проблеми дослідження. Під вихованням комунікативної креативності майбутніх фахівців дошкільної освіти розуміється
цілеспрямований процес формування здібності майбутніх педагогів, що виявляється в генеруванні
оригінальних, нестандартних способів вирішення комунікативних завдань, спрямованих на досягнення цілей взаємодії з суб’єктами освітнього процесу. На основі теоретичного аналізу встановлено, що в педагогіці вищої освіти накопичено великий досвід з виховання комунікативної креативності майбутніх педагогів, але в цілому проблема досліджена поки що недостатньо. Це визначає необхідність ґрунтовного її вивчення, розробки системи, що забезпечує повноцінне виховання комунікативної креативності майбутніх фахівців дошкільної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
креативність |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативна креативність |
uk_UA |
dc.subject |
виховання комунікативної креативності |
uk_UA |
dc.subject |
фахівці дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.title |
Виховання комунікативної креативності у майбутніх фахівців дошкільної освіти: сучасний стан проблеми |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |