Abstract:
У статті розкрито значення підручника в організації освітнього процесу у початковій школі, проаналізовано можливості використання його на уроках. Зосереджено увагу та функціях підручника загалом та підручників для початкової школи згідно концепції НУШ. Виділено перелік умінь, формуванню яких сприяє систематична організація роботи з підручником «Я досліджую світ».
Description:
Кузьма-Качур М.І. Підручник з курсу " Я досліджую світ" як засіб розвитку природничо - наукової компетентності молодших школярів / М.І. Кузьма-Качур, Я. М. Ковалів // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2022. – Вип. 1(9). - С. 78-84