Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Кідарова, Я. Й. | |
dc.contributor.author | Черепаня, Наталія Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-05T11:04:12Z | |
dc.date.available | 2022-09-05T11:04:12Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9052 | |
dc.description | Кідарова Я.Й. Супровід дитини раннього віку з допомогою театралізованої творчості / Я.Й. Кідарова, Н.І. Черепаня // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2022. – Вип. 1(9). - С. 69-73 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості дітей раннього віку, розроблено модель психолого-педагогічного супроводу дітей 2–3 років життя та її етапи. У статті проаналізовано комплекс ігрових сеансів. Розроблена нами модель психолого-педагогічного супроводу дітей раннього віку із залученням театралізованої гри в умовах закладу дошкільної освіти дозволила нам отримати наступні результати: підвищення рівня мовного, сенсорного розвитку, розвитку ігрової діяльності: відзначено зниження кількості дітей із середнім ступенем адаптації, а важкий ступінь практично не спостерігається. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево : МДУ | uk_UA |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | дитина раннього віку | uk_UA |
dc.subject | театралізована творчість | uk_UA |
dc.subject | ігрова діяльність | uk_UA |
dc.subject | ігрові сеанси | uk_UA |
dc.subject | модель психолого-педагогічного супроводу | uk_UA |
dc.title | Супровід дитини раннього віку з допомогою театралізованої творчості | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |