dc.contributor.author |
Кідарова, Я. Й. |
|
dc.contributor.author |
Черепаня, Наталія Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-05T11:04:12Z |
|
dc.date.available |
2022-09-05T11:04:12Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9052 |
|
dc.description |
Кідарова Я.Й. Супровід дитини раннього віку з допомогою театралізованої творчості / Я.Й. Кідарова, Н.І.
Черепаня // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2022. – Вип. 1(9). - С. 69-73 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто особливості дітей раннього віку, розроблено модель психолого-педагогічного супроводу дітей 2–3 років життя та її етапи. У статті проаналізовано комплекс ігрових сеансів. Розроблена нами модель психолого-педагогічного супроводу дітей раннього віку із залученням театралізованої гри в умовах закладу дошкільної освіти дозволила нам отримати наступні результати: підвищення рівня мовного, сенсорного розвитку, розвитку ігрової діяльності: відзначено зниження кількості дітей із середнім ступенем адаптації, а важкий ступінь практично не спостерігається. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево : МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
заклад дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
дитина раннього віку |
uk_UA |
dc.subject |
театралізована творчість |
uk_UA |
dc.subject |
ігрова діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
ігрові сеанси |
uk_UA |
dc.subject |
модель психолого-педагогічного супроводу |
uk_UA |
dc.title |
Супровід дитини раннього віку з допомогою театралізованої творчості |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |