Репозиторий Dspace

Особистість педагога як інструмент впливу на формування у дошкільників естетичного ставлення до природи рідного краю

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Михайлова, Катерина Василівна
dc.contributor.author Микуліна, Антоніна Костянтинівна
dc.date.accessioned 2022-09-01T09:22:35Z
dc.date.available 2022-09-01T09:22:35Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9044
dc.description Михайлова К. Особистість педагога як інструмент впливу на формування у дошкільників естетичного ставлення до природи рідного краю / К. Михайлова, А. Микуліна // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - Вип 53, том 2, 2022. - С. 224-229 uk_UA
dc.description.abstract У статті піднімається проблема формування у майбутніх вихователів в закладах вищих освіти естетичного ставлення до природи рідного краю, розкрито педагогічні умови формування професійної компетентності.Також охарактеризовані поняття «естетичний розвиток», «естетичне виховання», «професійна компетентність та «педагогічна майстерність». Відмічено, що ключовим завданням є процес глибокого вивчення здобувачами основ природознавства та методики ознайомлення дітей з природою, зокрема з проблеми виховання у дітей естетичного ставлення до природи рідного краю. Важливим є засвоєння теоретичних знань з природознавства, методики ознайомлення дітей з природою та екологічного виховання, знань про природу рідного краю, принципи, зміст, форми, методи і прийоми ознайомлення дітей з природою в дошкільному закладі у співпраці з сім’єю, а також набуття практичних умінь та навичок застосування цих знань у роботі з дошкільниками. Вирішенню окресленої проблеми значною мірою сприяло вивчення, узагальнення та творче переосмислення історико-педагогічного досвіду з метою подальшого використання його найбільш прогресивних положень у сучасних закладах дошкільної освіти.Відмічено, що майбутній вихователь дошкільного закладу повинен бути професіоналом, який, маючи відповідний рівень компетентності, глибокі знання про природу рідного краю, естетичні почуття, екологічну культуру, свідомо застосовувати сучасні інноваційні науково обґрунтовані прийоми і засоби впливу на дітей та батьків щодо естетичного та бережного ставлення до природи рідного краю. Отже, особистість вихователя відіграє провідну роль у розвитку естетичного ставлення до природи у дітей з самого раннього віку, тому підготовка молодого спеціаліста дошкільного закладу виступає важливим пріоритетом сучасної освітньої політики і є складним, багатогранним процесом, спрямованим на формування мотиваційно-ціннісної, теоретико-гносеологічної і проективно-технологічної готовності майбутніх фахівців. Перспективною є розробка нових підходів до процесу ефективної підготовки майбутніх вихователів щодо здійснення естетичного виховання дітей засобами природи uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject естетичний розвиток uk_UA
dc.subject естетичне виховання uk_UA
dc.subject естетичне ставлення до природи uk_UA
dc.subject особистість uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject компетентність uk_UA
dc.title Особистість педагога як інструмент впливу на формування у дошкільників естетичного ставлення до природи рідного краю uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись