00 DSpace/Manakin Repository

Транскордонний маркетинг: теоретичні, методичні та прикладні основи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гегедош, Крістіан Володимирович
dc.date.accessioned 2022-08-30T06:58:16Z
dc.date.available 2022-08-30T06:58:16Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9040
dc.description Гегедош К.В. Транскордонний маркетинг: теоретичні, методичні та прикладні основи : Монографія. - Київ : Видавничий дім «Кондор», 2022. - 192 с. uk_UA
dc.description.abstract У монографічному дослідженні представлено теорію становлення та розвитку маркетингу у транскордонному співробітництві. Проведено транскордонний маркетинговий аналіз діагностування Карпатського Єврорегіону через організаційну та інтерактивно-інформаційну складову. Для точної оцінки визначення проблем активізації транскордонного співробітництва у Карпатському Єврорегіоні було проведено маркетингове експертне опитування різнопрофільних економічних учасників прикордонної області Закарпаття. Загалом, значну увагу приділено удосконаленню системи управління Карпатським Єврорегіоном та його процесами,завдяки прикладним моделям транскордонного маркетингу. Для фахівців, які вирішують пріоритетні проблеми теорії та практики з економіки і міжнародних відносин завдяки філософії маркетингу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Київ : Видавничий дім «Кондор» uk_UA
dc.subject транскордонний маркетинг uk_UA
dc.subject монографія uk_UA
dc.subject діагностування Карпатського Єврорегіону uk_UA
dc.subject міжнародні відносини uk_UA
dc.title Транскордонний маркетинг: теоретичні, методичні та прикладні основи uk_UA
dc.type Book uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу