Zusammenfassung:
У статті порушено проблему формування у майбутніх учителів початкових класів проєктувальних умінь. Авторами уточнено дефініцію «проєктувальна діяльність». Закцентовано увагу, що одним із важливих шляхів удосконалення процесу фахової підготовки майбутнього вчителя,організації оптимальних умов для успішного засвоєння ним теоретичних знань, оволодіння практичними вміннями ефективно розв’язувати педагогічні завдання початкової освіти дослідники вважають проєктувальну діяльність. Таку діяльність науковці пропонують здійснювати за певними етапами (підготовка, планування, дослідження, оформлення результатів, звіт, оцінка результатів).
Beschreibung:
Бобела Ю. В. Проектувальна діяльність як засіб удосконалення фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів / Ю.В. Бобела, Н.В. Лалак // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2022. – Вип. 1(9). – С. 9-13