DSpace Repository

Педагогічні основи формування вимог до фахівців з маркетингу відповідно до розвитку теорії маркетингу в світі

Show simple item record

dc.contributor.author Кравченко, Тетяна Миколаївна
dc.contributor.author Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна
dc.date.accessioned 2022-08-12T06:05:59Z
dc.date.available 2022-08-12T06:05:59Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9017
dc.description Кравченко Т. М. Педагогічні основи формування вимог до фахівців з маркетингу відповідно до розвитку теорії маркетингу в світі / Т. Кравченко, О. Липчанко-Ковачик // Theoretical and scientific foundations of pedagogy and education: collective monograph / Kazachiner O., Boychuk Y., – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2022. - С. 101-110 uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Boston uk_UA
dc.subject педагогічні основи uk_UA
dc.subject формування вимог uk_UA
dc.subject фахівці з маркетингу uk_UA
dc.subject розвиток теорії маркетингу uk_UA
dc.subject маркетинг в світі uk_UA
dc.title Педагогічні основи формування вимог до фахівців з маркетингу відповідно до розвитку теорії маркетингу в світі uk_UA
dc.type Book uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account