dc.contributor.author |
Кравченко, Тетяна Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-12T06:05:59Z |
|
dc.date.available |
2022-08-12T06:05:59Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9017 |
|
dc.description |
Кравченко Т. М. Педагогічні основи формування вимог до фахівців з маркетингу відповідно до розвитку теорії маркетингу в світі / Т. Кравченко, О. Липчанко-Ковачик // Theoretical and scientific foundations of pedagogy and education: collective monograph / Kazachiner O., Boychuk Y., – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2022. - С. 101-110 |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Boston |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні основи |
uk_UA |
dc.subject |
формування вимог |
uk_UA |
dc.subject |
фахівці з маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток теорії маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг в світі |
uk_UA |
dc.title |
Педагогічні основи формування вимог до фахівців з маркетингу відповідно до розвитку теорії маркетингу в світі |
uk_UA |
dc.type |
Book |
uk_UA |