dc.contributor.author |
Кравченко, Тетяна Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-11T20:55:33Z |
|
dc.date.available |
2022-08-11T20:55:33Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9015 |
|
dc.description |
Кравченко Т. М. Порівняльний аналіз професійної підготовки фахівців з маркетингу у Великобританії та України / Т. М. Кравченко // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». - Випуск 1 (50) ’ 2022. - С. 145-148 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Кардинальні соціально-економічні зміни в Україні, що спрямовані на розвиток економічних,
маркетингових та соціальних відносин, зумовлюють необхідність пошуку ефективної моделі професійної
підготовки фахівців з маркетингу. Метою статті є визначення спільного та відмінного в системах підготовки фахівців з маркетингу України та Великобританії та визначення позитивних рис системи підготовки фахівців з маркетингу у Великобританії, які можливо використати в українських ЗВО. Під час дослідження були використані методи аналізу, синтезу, порівняння і узагальнення для вивчення праць зарубіжних і вітчизняних науковців, офіційних та нормативно-правових документів. В статті проаналізовано особливості професійної підготовки фахівців з маркетингу у вітчизняному освітньому просторі та Великобританії. Виявлено подібне та відмінне у професійній підготовці фахівців з маркетингу у досліджуваних країнах. Виокремлені ті особливості підготовки, що позитивно вирізняють британський досвід порівняно з українськими
реаліями |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Ужгород |
uk_UA |
dc.subject |
фахівець з маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
Великобританія |
uk_UA |
dc.subject |
Україна |
uk_UA |
dc.title |
Порівняльний аналіз професійної підготовки фахівців з маркетингу у Великобританії та України |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |