Репозиторий Dspace

Роль групової роботи у навчанні писемного мовлення англійською мовою старшокласників

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Гарапко, Віталія Іванівна
dc.contributor.author Молнар, Габріела Дезидерівна
dc.date.accessioned 2022-05-24T11:17:50Z
dc.date.available 2022-05-24T11:17:50Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8979
dc.description Гарапко В. І. Роль групової роботи у навчанні писемного мовлення англійською мовою старшокласників / В. І. Гарапко, Г. Д. Молнар // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія:«Педагогіка. Соціальна робота». - Випуск 1 (50) ’ 2022. - С. 52-55 uk_UA
dc.description.abstract Актуальність статті полягає у вивченні ефективності групової роботи у навчанні писемного мовлення англійською мовою старшокласників. Автори розглядають яким чином групова робота може допомогти покращити навички писемного мовлення англійською мовою, зокрема есе. Основна мета дослідження – з’ясувати ефективність застосування групової роботи у навчанні писемного мовлення англійською мовою. Основою стали такі теоретичні методи: аналітичний та описовий методи опрацювання теоретичних і критичних джерел та ресурсів, дедуктивний та статистичні методи для аналізу експериментальної частини дослідження. Завданнями дослідження є опис результатів впровадження групової роботи для покращення навичок писемного мовлення, порівняння результатів розвитку навичок писемного мовлення порівняно з учнями, які використовують традиційну (на основі навчальної програми та підручників) методику навчання писемного мовлення англійської мови. Також було встановлено вплив методу групової роботи під час навчання писемного мовлення на ставлення та сприйняття учнями такого виду іншомовного мовлення. Результати дослідження показали, що групова робота сприяє генеруванню ідей та розвитку зміни ставлення до письмового мовлення англійською мовою. Результати показали, що групова робота є стратегічним інструментом, який допомагає учням ефективно оволодіти навичками писемного мовлення на уроках англійської мови і відповідає висновкам інших науковців, згаданих в огляді літератури. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject писемне мовлення англійською мовою uk_UA
dc.subject написання есе uk_UA
dc.subject групова робота uk_UA
dc.subject соціальна взаємо дія uk_UA
dc.subject старшокласники uk_UA
dc.title Роль групової роботи у навчанні писемного мовлення англійською мовою старшокласників uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись