Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Атрощенко, Тетяна Олександрівна | |
dc.contributor.author | Бондар, Тамара Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2022-05-13T10:21:18Z | |
dc.date.available | 2022-05-13T10:21:18Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8965 | |
dc.description | Атрощенко Т. Особливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: Закарпатський вимір / Т. Атрощенко, Т. Бондар // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - Вип. 1, 2022. - С. 15-28 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті досліджено особливості становлення й розвитку вітчизняної початкової освіти. Мета розвідки – уточнити, розширити періодизацію становлення й розвитку початкової освіти в Україні, виокремити особливості в межах кожного етапу, звернути увагу на початковій освіті Закарпаття. Застосовано комплекс методів: аналіз, синтез, узагальнення; історико-ретроспективний, історико-структурний; хронологічний. Виокремлено й обґрунтовано один з етапів становлення та розвитку початкової освіти в Україні – етап Нової української школи, що віддзеркалює сутність модернізації початкової освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка вчителів початкових класів | uk_UA |
dc.subject | початкові школи | uk_UA |
dc.subject | становлення | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | учні початкової школи | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.title | Особливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: Закарпатський вимір | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |