Репозиторий Dspace

Особливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: Закарпатський вимір

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Атрощенко, Тетяна Олександрівна
dc.contributor.author Бондар, Тамара Іванівна
dc.date.accessioned 2022-05-13T10:21:18Z
dc.date.available 2022-05-13T10:21:18Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8965
dc.description Атрощенко Т. Особливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: Закарпатський вимір / Т. Атрощенко, Т. Бондар // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - Вип. 1, 2022. - С. 15-28 uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджено особливості становлення й розвитку вітчизняної початкової освіти. Мета розвідки – уточнити, розширити періодизацію становлення й розвитку початкової освіти в Україні, виокремити особливості в межах кожного етапу, звернути увагу на початковій освіті Закарпаття. Застосовано комплекс методів: аналіз, синтез, узагальнення; історико-ретроспективний, історико-структурний; хронологічний. Виокремлено й обґрунтовано один з етапів становлення та розвитку початкової освіти в Україні – етап Нової української школи, що віддзеркалює сутність модернізації початкової освіти. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject початкова освіта uk_UA
dc.subject професійна підготовка вчителів початкових класів uk_UA
dc.subject початкові школи uk_UA
dc.subject становлення uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.subject учні початкової школи uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.title Особливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: Закарпатський вимір uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись