dc.contributor.author |
Атрощенко, Тетяна Олександрівна |
|
dc.contributor.author |
Бондар, Тамара Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-13T10:21:18Z |
|
dc.date.available |
2022-05-13T10:21:18Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8965 |
|
dc.description |
Атрощенко Т. Особливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: Закарпатський вимір / Т. Атрощенко, Т. Бондар // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - Вип. 1, 2022. - С. 15-28 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті досліджено особливості становлення й розвитку вітчизняної початкової освіти.
Мета розвідки – уточнити, розширити періодизацію становлення й розвитку початкової освіти
в Україні, виокремити особливості в межах кожного етапу, звернути увагу на початковій
освіті Закарпаття. Застосовано комплекс методів: аналіз, синтез, узагальнення; історико-ретроспективний, історико-структурний; хронологічний. Виокремлено й обґрунтовано один з
етапів становлення та розвитку початкової освіти в Україні – етап Нової української школи,
що віддзеркалює сутність модернізації початкової освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
початкова освіта |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка вчителів початкових класів |
uk_UA |
dc.subject |
початкові школи |
uk_UA |
dc.subject |
становлення |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
учні початкової школи |
uk_UA |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
uk_UA |
dc.title |
Особливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: Закарпатський вимір |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |