Abstract:
У статті досліджено особливості становлення й розвитку вітчизняної початкової освіти.
Мета розвідки – уточнити, розширити періодизацію становлення й розвитку початкової освіти
в Україні, виокремити особливості в межах кожного етапу, звернути увагу на початковій
освіті Закарпаття. Застосовано комплекс методів: аналіз, синтез, узагальнення; історико-ретроспективний, історико-структурний; хронологічний. Виокремлено й обґрунтовано один з
етапів становлення та розвитку початкової освіти в Україні – етап Нової української школи,
що віддзеркалює сутність модернізації початкової освіти.
Description:
Атрощенко Т. Особливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: Закарпатський вимір / Т. Атрощенко, Т. Бондар // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - Вип. 1, 2022. - С. 15-28