Репозиторий Dspace

Психологічні установки та стереотипи в рекламній діяльності

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Барчі, Беата Василівна
dc.contributor.author Козій, О.П.
dc.date.accessioned 2022-04-02T08:49:00Z
dc.date.available 2022-04-02T08:49:00Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8945
dc.description Барчі, Б.В. Психологічні установки та стереотипи в рекламній діяльності [Текст] / Б.В. Барчі, О.П. Козій // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 2(8). – С.14-18 uk_UA
dc.description.abstract У статті узагальнено зміст понять «психологічна установка», «стереотип». Розглянуто процес психологічного впливу на свідомість споживача. Охарактеризовано вплив установок та стереотипів на мотиви та цілі споживачів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject психологічний вплив uk_UA
dc.subject психологічна (соціальна) установка uk_UA
dc.subject стереотип uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.title Психологічні установки та стереотипи в рекламній діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись