dc.contributor.author |
Барчі, Беата Василівна |
|
dc.contributor.author |
Козій, О.П. |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-02T08:49:00Z |
|
dc.date.available |
2022-04-02T08:49:00Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8945 |
|
dc.description |
Барчі, Б.В. Психологічні установки та стереотипи в рекламній діяльності [Текст] / Б.В. Барчі, О.П. Козій // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 2(8). – С.14-18 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті узагальнено зміст понять «психологічна установка», «стереотип». Розглянуто процес психологічного впливу на свідомість споживача. Охарактеризовано вплив установок та стереотипів на мотиви та цілі споживачів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево: МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
психологічний вплив |
uk_UA |
dc.subject |
психологічна (соціальна) установка |
uk_UA |
dc.subject |
стереотип |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.title |
Психологічні установки та стереотипи в рекламній діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |