Репозиторий Dspace

Емоційний маркетинг як спосіб впливу на споживачів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Барчі, Беата Василівна
dc.contributor.author Суп, Л.І.
dc.date.accessioned 2022-04-01T12:51:43Z
dc.date.available 2022-04-01T12:51:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8944
dc.description Барчі, Б.В. Емоційний маркетинг як спосіб впливу на споживачів [Текст] / Б.В. Барчі, Л.І. Суп // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 2(8). – С.8-14 uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто основні поняття управління емоціями та враженнями клієнтів, які сприймаються як основні ресурси фірми. Однією з сучасних концепцій управління маркетингом і способом досягнення мети стає емоційний маркетинг. Поява цієї концепції є наслідком розвитку ринку, економіки, конкуренції. Для того, аби викликати у споживачів відповідну реакцію на маркетингові зусилля, потрібно щось «надзвичайне», яке позитивно сприйметься і запам'ятається. Маркетинг вражень – це один з перспективних напрямів у розвитку маркетингу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево uk_UA
dc.subject емоційний маркетинг uk_UA
dc.subject екстрим-маркетинг uk_UA
dc.subject маркетинг дитячих емоцій uk_UA
dc.title Емоційний маркетинг як спосіб впливу на споживачів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись