dc.contributor.author |
Барчі, Беата Василівна |
|
dc.contributor.author |
Суп, Л.І. |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-01T12:51:43Z |
|
dc.date.available |
2022-04-01T12:51:43Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8944 |
|
dc.description |
Барчі, Б.В. Емоційний маркетинг як спосіб впливу на споживачів [Текст] / Б.В. Барчі, Л.І. Суп // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 2(8). – С.8-14 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто основні поняття управління емоціями та враженнями клієнтів, які сприймаються як основні ресурси фірми. Однією з сучасних концепцій управління маркетингом і способом досягнення мети стає емоційний маркетинг. Поява цієї концепції є наслідком розвитку ринку, економіки, конкуренції. Для того, аби викликати у споживачів відповідну реакцію на маркетингові зусилля, потрібно щось «надзвичайне», яке позитивно сприйметься і запам'ятається. Маркетинг вражень – це один з перспективних напрямів у розвитку маркетингу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево |
uk_UA |
dc.subject |
емоційний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
екстрим-маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг дитячих емоцій |
uk_UA |
dc.title |
Емоційний маркетинг як спосіб впливу на споживачів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |