Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Апацька, Я.Я. | |
dc.contributor.author | Кончович, Катерина Тиберіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-04-01T11:24:56Z | |
dc.date.available | 2022-04-01T11:24:56Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8943 | |
dc.description | Апацька, Я.Я. Перспектива інтеграції музичного мистецтва у навчання англійської мови, як іноземної у закладах середньої освіти [Текст] / Я.Я. Апацька, К.Т. Кончович // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 2(8). – С.3-8 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання інтеграції музичного мистецтва у навчання іноземної мови, зокрема англійської. Підкреслено роль та необхідність формування концепції «міждисциплінарної інтеграції». Проаналізовано формування комунікативної компетентності за умов реалізації даної концепції. Визначено методичну цінність використання музичного пісенного матеріалу як форми наочності для розвитку навичок комунікативної компетенції на уроках іноземної мови у СО, зокрема англійської. Описано потенціал інтеграції двох освітніх компонентів музичного мистецтва та англійської мови. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | мовленнєва компетенція | uk_UA |
dc.subject | інтегровані уроки | uk_UA |
dc.subject | естетичний потенціал інтеграції | uk_UA |
dc.subject | уроки музичного мистецтва | uk_UA |
dc.subject | уроки англійської мови | uk_UA |
dc.subject | музичне виховання | uk_UA |
dc.subject | міждисциплінарна інтеграція | uk_UA |
dc.subject | модернізація | uk_UA |
dc.subject | інноваційні методичні принципи | uk_UA |
dc.title | Перспектива інтеграції музичного мистецтва у навчання англійської мови, як іноземної у закладах середньої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |