Репозиторий Dspace

Економічна філософія транскордонного маркетингу: становлення і розвиток в умовах цифрової інтеграції

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Гегедош, Крістіан Володимирович
dc.date.accessioned 2022-03-30T10:49:53Z
dc.date.available 2022-03-30T10:49:53Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8942
dc.description Гегедош К. В. Економічна філософія транскордонного маркетингу: становлення і розвиток в умовах цифрової інтеграції / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології. - Одеса. - Том 6, № 1, 2022. - С. 45-63 uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджуються теоретичні засади формування маркетингової філософії у транскордонному співробітництві (ТКС). Удосконалено класифікацію регіонального маркетингу в системі управління регіональною економікою в умовах ТКС, що надало підстави для виведення таких його складових: прикордонний і транскордонний маркетинг. Представлено інструментарій організаційно-економічного аналізу маркетингу в ТКС. Визначено місце цифрового маркетингу в підсистемі цифрової економіки та його роль у процесах з ТКС. Останнє під впливом тренду початку ХХІ століття, спрямоване на активізацію саме в інформаційно інтерактивній взаємодії, що дає підстави для виведення новітніх категорій у даному контексті. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Одеса uk_UA
dc.subject транскордонне співробітництво uk_UA
dc.subject регіональний маркетинг uk_UA
dc.subject міжнародний маркетинг uk_UA
dc.subject прикордонний маркетинг uk_UA
dc.subject транскордонний маркетинг uk_UA
dc.subject інтерактивний (цифровий) маркетинг uk_UA
dc.subject економічні системи uk_UA
dc.subject економічна інтеграція uk_UA
dc.title Економічна філософія транскордонного маркетингу: становлення і розвиток в умовах цифрової інтеграції uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись