dc.contributor.author |
Гегедош, Крістіан Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-30T10:49:53Z |
|
dc.date.available |
2022-03-30T10:49:53Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8942 |
|
dc.description |
Гегедош К. В. Економічна філософія транскордонного маркетингу: становлення і розвиток в умовах цифрової інтеграції / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології. - Одеса. - Том 6, № 1, 2022. - С. 45-63 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті досліджуються теоретичні засади формування маркетингової філософії у
транскордонному співробітництві (ТКС). Удосконалено класифікацію регіонального
маркетингу в системі управління регіональною економікою в умовах ТКС, що надало підстави
для виведення таких його складових: прикордонний і транскордонний маркетинг. Представлено
інструментарій організаційно-економічного аналізу маркетингу в ТКС. Визначено місце
цифрового маркетингу в підсистемі цифрової економіки та його роль у процесах з ТКС. Останнє
під впливом тренду початку ХХІ століття, спрямоване на активізацію саме в інформаційно інтерактивній взаємодії, що дає підстави для виведення новітніх категорій у даному контексті. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеса |
uk_UA |
dc.subject |
транскордонне співробітництво |
uk_UA |
dc.subject |
регіональний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
міжнародний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
прикордонний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
транскордонний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
інтерактивний (цифровий) маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
економічні системи |
uk_UA |
dc.subject |
економічна інтеграція |
uk_UA |
dc.title |
Економічна філософія транскордонного маркетингу: становлення і розвиток в умовах цифрової інтеграції |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |