Zusammenfassung:
У статті досліджуються теоретичні засади формування маркетингової філософії у
транскордонному співробітництві (ТКС). Удосконалено класифікацію регіонального
маркетингу в системі управління регіональною економікою в умовах ТКС, що надало підстави
для виведення таких його складових: прикордонний і транскордонний маркетинг. Представлено
інструментарій організаційно-економічного аналізу маркетингу в ТКС. Визначено місце
цифрового маркетингу в підсистемі цифрової економіки та його роль у процесах з ТКС. Останнє
під впливом тренду початку ХХІ століття, спрямоване на активізацію саме в інформаційно інтерактивній взаємодії, що дає підстави для виведення новітніх категорій у даному контексті.
Beschreibung:
Гегедош К. В. Економічна філософія транскордонного маркетингу: становлення і розвиток в умовах цифрової інтеграції / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології. - Одеса. - Том 6, № 1, 2022. - С. 45-63