Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ісаєва, Оксана | |
dc.contributor.author | Шайнер, Ганна | |
dc.contributor.author | Розман, Ірина Іллівна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-24T11:44:13Z | |
dc.date.available | 2022-03-24T11:44:13Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8934 | |
dc.description | О. Ісаєва Кейс-технологія як інноваційний підхід викладання дисциплін у кризових умовах / О. Ісаєва, Г. Шайнер, І. Розман // Молодь і ринок. - №11-12 (197-198). - 2021. - С. 39-43 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто роль кейс-технології у процесі навчання майбутніх фахівців, аналізується її принцип, складові та особливості застосування. Кейс-технологія розглядається як інтерактивна система методів навчання, скерована на формування у майбутніх фахівців теоретичних знань, компетентностей, особистісних якостей та бажання вчитися упродовж життя. Інтегрований підхід до навчання розглядається важливою складовою сучасної освіти з точки зору дистанційного навчання, де кейс-технології необхідно використовувати для оновлення певного набору знань і компетенцій, оскільки педагогічний потенціал кейс-викладання надзвичайно високий. За допомогою кейс-технології студенти вчаться чітко і по-іншому аналізувати проблему; розрізняти основні та другорядні гіпотези, що характеризують певну ситуацію; визначити первинні або вторинні аспекти проблеми; науково пояснити реалізацію гіпотез ситуації; перевірити ефективність рішень. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | кейс навчання | uk_UA |
dc.subject | кейс-технологія | uk_UA |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | підготовка студентів | uk_UA |
dc.title | Кейс-технологія як інноваційний підхід викладання дисциплін у кризових умовах | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |