Репозиторий Dspace

Кейс-технологія як інноваційний підхід викладання дисциплін у кризових умовах

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ісаєва, Оксана
dc.contributor.author Шайнер, Ганна
dc.contributor.author Розман, Ірина Іллівна
dc.date.accessioned 2022-03-24T11:44:13Z
dc.date.available 2022-03-24T11:44:13Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8934
dc.description О. Ісаєва Кейс-технологія як інноваційний підхід викладання дисциплін у кризових умовах / О. Ісаєва, Г. Шайнер, І. Розман // Молодь і ринок. - №11-12 (197-198). - 2021. - С. 39-43 uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто роль кейс-технології у процесі навчання майбутніх фахівців, аналізується її принцип, складові та особливості застосування. Кейс-технологія розглядається як інтерактивна система методів навчання, скерована на формування у майбутніх фахівців теоретичних знань, компетентностей, особистісних якостей та бажання вчитися упродовж життя. Інтегрований підхід до навчання розглядається важливою складовою сучасної освіти з точки зору дистанційного навчання, де кейс-технології необхідно використовувати для оновлення певного набору знань і компетенцій, оскільки педагогічний потенціал кейс-викладання надзвичайно високий. За допомогою кейс-технології студенти вчаться чітко і по-іншому аналізувати проблему; розрізняти основні та другорядні гіпотези, що характеризують певну ситуацію; визначити первинні або вторинні аспекти проблеми; науково пояснити реалізацію гіпотез ситуації; перевірити ефективність рішень. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject кейс навчання uk_UA
dc.subject кейс-технологія uk_UA
dc.subject заклади вищої освіти uk_UA
dc.subject підготовка студентів uk_UA
dc.title Кейс-технологія як інноваційний підхід викладання дисциплін у кризових умовах uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись