Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Розман, Ірина Іллівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-24T12:32:00Z | |
dc.date.available | 2022-02-24T12:32:00Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8921 | |
dc.description | Розман І. І. Інклюзивний підхід: індивідуалізація освітнього процесу / І. І. Розман // Science, innovations and education: problems end prospects. - Tokyo 2022. - C.473-475 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті йдеться про необхідність впровадження інклюзивної освіти. Зазначено, що кожна дитина повинна почувати себе вільно у суспільстві, відчувати підтримку та порозуміння. Виокремлені принципи роботи з дітьми, у яких спостерігаються певні обмеження та потреби. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | допомога | uk_UA |
dc.subject | підтримка | uk_UA |
dc.subject | принципи | uk_UA |
dc.title | Інклюзивний підхід: індивідуалізація освітнього процесу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |